usatoday.blogg.se

Befinner oss just nu i Los Angeles, Kalifornien.

Frukost i Huvudstaden

Publicerad 2014-01-04 16:17:48 i Allmänt,

Igår hade vi en ta-det-lugnt-dag. Hängde på hotellet, vilket är rätt så stort, och åkte och handlade mat på kvällen och passade på att köra runt i Washington DC för att se hur staden ser ut.
 
Beställde upp frukost till rummet nu i morse till mig. Helt klart nöjd med vad jag fick!
 
Nu ska jag se The Butler, en ny film som handlar om han som arbetade som butler åt presidenter i Vita Huset i över 30 år. Syftet med att se filmen nu, är att jag ska försöka maxa Washington DC-känslan. Efter filmen ska vi åka tillbaka in till centrum och verkligen uppleva det vi såg från bilen igår.
Simon Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simon Isaksson

Följ två studenter, bosatta i Los Angeles, som tar sig runt USA med bil! Det kommer att berättas om platser, personmöten och upplevelser från landet på andra sidan Atlanten. Följ Simon Isaksson på Twitter! @1899Simon

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela